Hello Glasgow

Hej alla ni där hemma. Kom fram och hel och ren men drog på mig influense så jag har tyvärr legat däckad sen jag kom i söndags. Släpade mig ut på ett par öl på söndagkväll och tog en liten sväng på stan igår men jag orkar verkligen inte mkt mer. Svettas som en gris eller huttrar som en pingvin. Inte bra.

Vet inte vad jag ska säga om allt. Känns både bra och dåligt. Var och kollade på rummet i söndags en snabbis, ganska skabbigt men allt är vad man gör det till. Ska säga att jag vill ha det om dom vill ha mig så får jag väl piffa till det bäst jag kan. Kan ju alltid hänga uppe hos Helena och dom om det skulle vara så. Med språket går det ganska bra än så länge. Har inte stött på någon riktig jobbig dialekt än dock men det kommer väl.

Har inte shoppat något mer än mat och ett par toksköna tofflor. Måste man ha i dessa gamla dragiga lägenhet. Men fina är dom. I love Primark. Vill ni ringa så kan ni fråga om mitt nr. Är inte så sugen på att lägga ut det här bara sådär. Nu blir det att dra till Boots och köpa näsdroppar och hostmedicin sen ska jag lägga mig på soffan, dricka te och se på film. Låter himla fint.



Jag älskar er och jag saknar er !

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh vad skönt och höra att resan har gått bra för dig :) Söta tofflor! Fan primark är något jag velat besöka på senare tid, skapligt billigt har jag förstått? Kramis

2008-12-09 @ 20:04:57
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/
Postat av: Stina

Ja hur har ni det där hemma ?

Primark rocks. Iaf för basplagg och sånt. Varför gå till H&M och köpa en t-shirt för en kofta för 200 spänn när man kan få en för 60 på Primark ?



Du får undersöka det när du kommer hit och hälsar på :D



Vad har ni för planer för juldagen ?

2008-12-10 @ 18:31:47
URL: http://stun.blogg.se/
Postat av: Carolina

Haha lätt, då jävlar! Har inte planerat något mer än utgång. Du är hemma då förmodar jag? Då styr vi något.. Är du hemma på nyår förresten?

2008-12-13 @ 21:47:47
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0