Hemma för jul

Oj, jobbigt det blev med att styra bloggen. Glasgow var inte riktigt en så uppdaterad stad som Oslo med gratis trådlöst överallt och jag orkade inte släpa mig till internetcafét jämt. Men i nya lyan finns det internet så då hoppas vi på mera inlägg. Glasgow är en grym stad med jävligt roligt uteliv och mkt fest. Kan gå ut alla dagar i veckan och det är alltid något ställe som har öl för en pund styck. Billigt !

Update om allt nu då. Rummet är mitt, krånglar just nu med bruden som flyttat ut men dom andra har lovat att det är mitt. Så är det inte någon shit som händer nu så får jag bo där. Jobb och så. Vill ju helst ha butiksjobb men skiter sig allt så får jag jag jobb på en sportsbar/klubb som bartender. Duger det med. Tillvaron är fin iallafall.

Önskar mig innerligt en kamera i julklapp så jag kan uppdatera med bilder. Lovar att styra det Anna ! Och mamma, du vet vad mycket jag behöver en kamera. Håller tummarna att den ligger i ett av paketen under våran ej existerande gran. I don't like christmas.

Okej, idag blir det en bakisdag framför tv:n. Pizza sen vore inte fel. Mums !

Love ya iaf. Pusseli !

Fina Helena när vi kör fördrink i hennes lya.

Ett fint skyltfönster i en leksaksaffär

Sue ligger och sover på soffan

Willow tearooms - for afternoon tea


A bit of Glasgow from me to u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0