Mys

Idag har vi fikat alla vi gamla Hammarö-tjejer. Så fint, så fint. Skönt att man har alla er kvar, ni är så himla fina allihopa ! Nu är jag supermätt, känner mig som en mindre sumobrottare med gravida tendenser men det hindrar mig inte att se fram emot varm choklad och mys sen Anna.

Har stökat och styrt med kläder inför juldagen. Had it all figured out, men så provade jag det och det sög. Så efter en eftermiddag på stan med resten av Värmland hittade jag inget och bestämde mig för att dra på mig något jag redan har. Är nöjd med det så det duger.

Imorgon kommer bror med hund tidigt för julgröt och morgonpaket. Sen gäller det sig att hålla sig sysselsatt fram till mat och julklappar men det blir nog bra. Ska ta en sväng till pappas grav på förmiddagen med bror och tända ljus. Sen ska jag, Anna och Louise mötas på kvällen och umgås lite. Kanske en öl på arena :b ?

Nu blir det nap på maten, sedan paketinslagning och varm choklad. Hoppas ni har en fin dag-före-doppare-dag.

Vi är nyårsfina Anna och jag. Jag har för mycket smink och Anna fånar sig. Åh !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0