Still sick

Sitter här och är fortfarande sjuk. Har spenderat dagen i sängen framför Harry Potter. Har hängt lite med Helenas flatmates, jättegulliga tjejer. Laylas classmate James kom över och skulle hjälpa Sue med matten och jag som tyckte att det är med engelskan gick bra... Haha, det är väl bara en vanesak men det är nog mest tempot som är jobbigt.

Ska ner på stan imorn och gå en upptäcksfärd om jag är frisk nog. Känns som standardkommentaren nu men men. Jag vill bara bli frisk. Annars så gillar jag Glasgow, alla är jättetrevliga och jag älskar att man är så gullig mot alla. Oh sorry lovely och såna saker. Hade folk sagt så i Sverige hade man trott att dom stötte på en.

Man festar mkt här, sen jag kom har Sue och Layla varit ut tre ggr. Alltså alla kvällar haha. Och shit vad uppdressat det är. Bara ben, små flotta klänningar och skyhöga klackar. Jag bara, sätt på er ngt mer for god sakes ! Okej Sue drog på sig en liten mcjacka över chiffongklänningen som var urringad till naveln. God, skorna är nog värst, kommer aldrig klara av 10 cm stilettklacken.

Har pratat med brollan över skype också. Fan vilken uppfinning. Hur smart som helst ju. Galet. Tyvärr har dom inte internet i lägenheten men jag hoppas dom har det i den jag ska kolla på ikväll. Annars hade Helenas flatmate Deborah ett UBS-trådlöst som säkert duger till Skype.

Mamma, du behöver inte ringa ikväll. Vi kan höras imorn. Älskar dig !

Nej, nu ska jag dricka upp min kaffe och springa förbi i Helena på hennes jobb. Love ya !

Still sick and has spent the day in bed watching Harry Potter. Are trying to get used to the english and it's going ok. I'm going try to make it down to the city tomorrow if I feel better. I like Glasgow, everybody is really nice and they party a lot. And what you go out in is a hole lot diffrent then to Sweden. Very dressed up with high heels, barelegged and small aprty dresses. But I guess I'll get used to it. But never to the 5 inches heels. And yeah, Skype is a terrific thing ! Call me !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter du på skype då? har försökt hitta dig i en halvtimme nu:)

2008-12-13 @ 22:02:46
Postat av: Anonym

skriiiiiiiiiiiiiiv merrrrrrrr dååååååååå

2008-12-17 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0