2007 - 12 - 21 - bloggen fyllde ett år

Tyvärr missade jag att bloggen fyllde ett år i decemeber. Men jag säger grattis. Tyvärr har jag misskött bloggen och skrivandet sen flytten till Norge men det ska bli bättring. Ska i veckan gå till 3 och fixa ett trådlöst bredband med USB-port. Sen blir det mer att skriva.

Dagens planer är lunch med brorsans ex, fika med flickorna, preparty och utgång. Hann med lite shoppping igår också. Monki är en affär jag verkligen saknar i Oslo, tur att den finns i Karlstad. Där var det REA nu så jag slog till.



Linne/klänning som jag kollade på redan i höstas men var lite för pank då. Halva priset var det också !



Lång hood som jag också kollade på i höstas men då kunde jag inte bestämma mig för vilken färg jag skulle ta, svart eller gammelrosa. Den rosa var på REA nu men jag insåg att jag hellre betalar fullpris för en svart som jag kan använda en himla massa mer, till och med som vårjacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0