AA

Ja, nu är jag inte AA-virgin längre. Beställde den som alla har sist jag var hemma, en double u-neck dress i mörkgrått. Kom till K-town igår och det första jag gjorde var att slita fram den. Den såg minimal ut, tänkte den här kommer jag aldrig få på mig. Men helt perfekt, den sitter som ett smäck. Den ska ju vara snortight så.

Den kommer vara så snygg till min nya skinnjacka från H&M. Jag vill ha vår och värme, nu ! Ska se om jag inte tar skinnjackan ner på stan nu. Orkar inte släpa på 40-kilos SVEA-jackan så länge till alltså...

Dagens planer är en tripp ner till stan med mami. Klockan 3 ska vi till brorsans ex och masseras. Gud, så skönt det ska bli. Sedan ikväll blir det utgång då Sandra fyllde stora 21 i torsdags. Pretty nice day. Inviger nog AA-klänning ikväll. Sweet !

Dags för dusch !

Eargazm: Lazee - Rock away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0