Öde

Och här kommer fortsättningen tio dagar senare. Helgen i Karlstad var bra, invigde min nya AA-klänning som kommit med posten från nelly.se. Satt som ett smäck, snortajt alltså, men var himla fin. Blev lite för bakis på söndaen för att åka hem så jag stannade till måndagmorgon. Min chef kan vara himla snäll ibland.

Förra veckan tog jag det lugnt, jobbade en del och var på julbord med jobbet. Himla fint med fri alkohol och liveband.  Fyndade Marc Jacobs-kopian från Don Donna på Wedins för 250 spänn. I'm in love !

Idag har jag inhandlat ny parfym, föll för MJs Daisy här innan jul och bestämde mig för att köpa den nu när jag fått lön. Helt wonderful. Köpte även en lång beige kofta med bruna knappar från Lindex, lite som Hopekoftan fast tantig ( på ett bra sätt ).

image460
 
Denna vecka jobbar jag sex dagar så det blir inte så mkt kul. Ska träna lite, no carbs denna vecka ! Till helgen blir det fest tror jag. Ska locka med mig ngn på Tiger Tiger tror jag. Synd bara att det är 26 årsgräns på så jävla många ställen här i Norge...

Nu blir det te och banan och Dawson Creek ! Peace man !

Kommentarer
Postat av: reine liil

Uppdatera! ;P

2008-02-18 @ 18:49:22
URL: http://refia.blogg.se
Postat av: carolina

dags o uppdatera nu va, vi är ju två st här som saknar din bloggning ;P

2008-02-20 @ 22:12:40
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0