Träningsfreak nästa

Idag tog jag tag i mitt norska liv och skaffade mig ett träningskort på Elixia, en gymkedja här i Norge som har ett ställe precis vid mitt jobb och så ett i närheten där jag bor. Dyrt var det också, 1135 norska fick jag punga ut idag och sedan dras det 569 varje månad från koret mitt. Men det är det värt.

Louise drar ju dessvärre ( se så norsk jag är... ) hem nu och är hemma en månad så det är mycket bra tillfälle att komma igång. Ska på spinning nu på lördag. Gud vad roligt, jag älskar spinning ! Och ni som undrar vem fan som går upp och tränar 9.30 en lördagmorgon ska få en förklaring. Jag börjar kl 11 och ska ut på kvällen så söndagen går bort i bakfylla. En utekväll är dessutom en jävla kaloribomb och jag jobbar på ett bageri, you do the math !

Time to trim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0