Working girl

Work work work och inget annat. nej men idag har det blivit en del jobb. Fick børja tio istællet før told før att en tjej var sjuk och sedan sex, då jag slutade har jag suttit kvar och fikat før att jobba igen nu vid åtta før att læra mig stængning. ska næmligen få gøra det sjælv vissa dagar nu framøver. Ha ansvaret, få bossa lite och rækna kassan och sådant. Ska bli spænnande.

Shoppade lite idag också. Den inte så okænda svarta mc-jackan i skinnimitation från H&M. Himla nøjd må jag sæga. Men den får bli mer som en partyjacka nu innan det blir lite varmare. Får inte in mkt mer æn ett partylinne under den.

På lørdag blir det storfest då Kamilla, en av de norska tjejerna på jobbet har fixat in oss på en svinstor 20årsfest som två tvillinggrabbar har. Hyrt nattklubb och grejjer. Ska bli himla dejligt ! Syns i dimman... eller inte !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0