Hej allesammans

Livet i Oslo leker fint. Har fortfarande inget internet men jag utnyttjar QBA för tillfället. Söndag och man kanske skulle ha bakfylleångest men den har jag faktiskt inte. Hade avslutningsfest för Margit vars tjänst jag tar över igår. Var himla trevligt. Hamnade på Spasibar, ett studenthak, efteråt med Helga och hennes amerikanske pojkvän Thomas vars standardfras under kvällen var "If you snoose, you looose". Himla rolig typ.

Släpade hem en fet byrå från IKEA i fredags också. 63 kila lättare väl hemma blev det riktigt bra i rummet. Ska pyssla till lite mer och fixa med hyllor och nya kuddfodral och sånt. Men ni ska få se bilder så småningom.

Men jag bjuder på en bild från semestern hemma i Karlstad. Världens finaste Louise !
image466

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0