Låååångfredag

Ja håret blev bra igår, ska styra en bild när jag orkar. Blev en väldigt spontan utekväll igår, himla fint. Mötte upp Sandra och grabbarna på Leprechaun. Grabbarna som var hemma från kycklingfabriken var extra taggade och som vanligt blev det en massa härj. Det är skönt att vara hemma ! Trodde jag skulle dö av skratt, dom är så sjukt roliga.

Sedan när dom skulle dra hem så drog jag och mötte Louise, Nathalie och Emelie så blev det en sväng på Ankan. När de gick vidare till Arena drog jag förbi Casanova på en drink med Carola. En helkväll innan jag stapplade hem i kylan. Sådana här dagar är Karlstad bäst.

Idag blir det fika med Emmelie och Malin. Fina flickor. 20-årsfest ikväll också, som jag är bjuden på för att jag är skön. Suck on that !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0