Noplacetostay

Yes. Jag är hemlös. Känns himla fint va ?!

Nej, kom hem igår efter jobbet och då hade Jocke och hans tjej Svava bestämt sig för att dom ska flytta ihop i egen lägenhet. Och då vill inte John bo kvar så... 1a maj har jag inget hem ! Okej, så illa är det inte. Har fått lite napp och ska kolla på ett superstort rum i ett kollektiv på Majorstuen imorn i värsta fina lägenheten. Dock är det typ jag och 30 till som är sugna men ni får hålla tummarna !

Dessutom funkar inte min mobil men men shit happens...

Älskar, saknar och vill vara där ni är !

Det är lite så att jag försöker rycka upp mig och skämta bort det men det här med att flytta har satt sig som en sten på mina axlar och en klump i min mage och jag tycker att det är himla jobbigt. Vaknade typ fyra imorse och grät en skvätt. Ringde sedan till min älskade mamma och skrämde livet ur henne. Kom till jobbet och grät en skvätt till. Jag tror på ärlighet och öppnade just upp mig lite grann. Sara, hon är en klippa i stormen och på inte ens en dag fixade hon ett rum som jag kanske kan flytta in i till 1a maj. You gotta live her ! Men nu vet nu hur läget ligger till. Att det kännd himla jobbigt nu, en massa faktiskt.. På riktigt.

Kommentarer
Postat av: Viktoralvilde

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2009-02-11 @ 08:07:29
URL: http://viktoralvilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0