Ready for bed

Efter en hård arbetsvecka med intervjuer och tjejer på prövotid så har jag äntligen anställt tjej nr 2. Känns skönt att få en bra start på en ny tjänst.

Ikväll har jag lägenheten för mig själv. John drog till Sverige och Jocke är med Svava och firar hennes 28-årsdag med hennes familj. Själv tog jag en vända förbi Kiwi och laddade med cola och nötter för en riktig hemma kväll. Ska lägga mig tidigt och sova gott. Imorgon blir det först jobb och sedan schlagerkväll hos Sofie och Emelie. Himla fint.

Denna bjuder jag på ! Är redo för en kväll i sängen.
image483

Natti natti and sleep tight !

Eargazm: Sahara Hotnights - Salty lips
Jag tänker somrig klänning, solisar, en smoothie från bagel and juice och en filt nere på Aker Brygge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0