Söndag

Som ni kanske vet så är söndagar i Oslo rätt dött. Allt är stängt utom typ fik och restauranger och 7eleven. Men planerna för dagen var att dra upp till Frognerparken och ta en promenad och sedan fika på Uinted Bakeries som ligger däruppe. Nu vet jag inte riktigt om vädret tillåter så mkt...

Gårdagen spenderades på stan och jag shoppade på tok för mkt. En svart parkas från Gina som säkert alla kommer ha men jag gillar den, fina ljus och ljusfat till rummet, vita tygskor och feta glajjer från H&M och balsam. Hittade också en supersnygg väska på Oasis, men en liten väska för 700 ? Om jag fortfarande tänker på den under veckan så köper jag den... Måste ju ha en ny plånbok också, hmm. Blir inte mkt sparat den här månaden...

Passade på att boka klipptid när jag är hemma över påsken för satan vad dyrt det är här... Bara en klippning ligger ju på en sisådär 750 och då menar jag norska kr... Inte helt okej !

Jo, ngt jag glömt berätta. I torsdags slant jag med kniven och högg mig i handen. Resultat - tre stygn och helgen ledig. Gör lite ont, men skönt att vara fri... Drar en sexdagars i veckan så det behövdes.

Hoppas ni alla har det bra där ute ! Ni ska veta att jag älskar er way too much.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0