Spontant är bäst

Igår jobbade jag tidigt och efter jobbet tog jag och Sofie, som fyllde 20 år igår GRATTIS, en kaffe efter jobbet och gick en liten shoppingtur i CC-Vest. Det blev ett par blomhårspännen, Dove hudlotion och ett vitt långt linne med knappar i ryggen från Crocker. Skulle visa bilder men jag mitt lilla pucko har glömt kameraladdaren i Sverige så jag får pumpa bilder när jag kommer hem i helgen.

Efter det gick jag till gymmet och solade, så skönt och jag ska ju ha en vit klänning på lördag så jag måste jobba lite på brännan. Ska dit på torsdag igen och bli himla brun. När jag väl kom in till stan med bussen missade jag precis trikken vidare och bestämde mig för att promenera lite på Karl-Johan i det fina vädret. På uteserveringen mitt i emot UB Paleet upptäckte jag en massa UB-folk som jag gick och hälsade på. Marius, butikschef på UB Majorstuen, lyckades övertala mig att slå mig ner på en öl, som sedan blev tre och jag kom inte hem förrän tio. Jag som skulle hem tidigt, laga mat och och gå och lägga mig.

Men spontant är roligast och jag fick en del nya kompisar ( vad tragisk jag låter... ). Så nu har vi planerat en UB-fest på Mariues bakgård någongång i sommar. Ska bli himla trevligt !

Längtar till lördag. Efter lite strul med en orolig mor som läst vad hon tyckte var oroväckande bloggkommentarer ( Carolina, du höll på att döda festen ! ) har det löst sig och the party is on ! Dock med lite modifierad gästlista, men det känns bra. Insåg att mer folk än 30 i min lägenhet inte håller. Har fått förhållningsorder men jag tror att mamma fattar att jag tänkt på det mesta. Så fredag em bär det av.

See you soon Karlstad !

Kommentarer
Postat av: carolina

Vilken kommentar??????? Well grabbarna blev ledsna över att de inte var välkommna.. Men jag kommer runt 8 jag. FMF!

2008-05-09 @ 19:39:06
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Abdullahmargrete

NICE SITE WELL DONE

2009-05-21 @ 08:24:02
URL: http://abdullahmargrete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0