I ain't got no job to go to

Arbetslös. Iofs självförvållat men ändå. In between two great jobs, I hope. Jobbade sista dagen igår. Hade en grym helg med brorsan i helgen och ett fint byebyeparty där alla bar hatt. Fick världens absolut finaste kort av kanske världens finaste kille Rasmus. I love you ! Blev helt tearyeyes och det ska få världens finaste plats i Glasgow. Så jag ser det när jag vaknar varje dag. Fick dessutom 800 kr presentkort på Spaceworld av alla på jobbet så en ny Ipodnano blir. Frågan är gul eller lila ? Den gula är toksnygg men den lila skulle ju matcha mobilen.

Lutar mest åt den gula, måste ha något som lyser upp mitt liv.

Nu är jag ledig i veckan i Oslo. Ska passa på att säga hejdå till en himla fin stad och en massa fina människor. Jag och Jessica ska ha en heldag med mys imorgon. Tuben upp till Frognersetern, fika, mat och en massa mys.

På fredag blir det sista ölen på QBA och på lördag kommer mamma och Steffe stor med flyttbilen och en sista kaffe på Kaffebrenneriet är planerna innan det bär av hem till Karlstad för en helkväll på stan.

Idag har jag på mig mitt hår, en superarange kofta från Monki, vitt långt linne Message, svarta nerhasade stuprör från CM och vita converse. Myser med mina nya svarta glittriga mössa och Julia på Ryes. Tog den vanliga tvåtimmarsmorgonkaffen med Anna förut. Här är några bilder.


Frulle i en rolig form

Mina fina flickor - kommer sakna er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0