Sunday dinner

Har avnjutit mat med nästan hela smala släkten. Vi är ju inte så många men mormor och morfar, brorsan och sambo + hund kom och åt mat. Vegetariskt lasagne med röda linser, massa lök och MASSA ost. Mjau ! Sitter i slappkläder och surfar runt bland bloggar och hjärnan vill inte göra någon större ansträngning. Inte kroppen heller. Tänkte cykla iväg och köpa lite godis, men himla långt va...

Imorgon ska det packas upp. Min mor och Steffe Stor kommer skjuta mig annars. Och klädväg, jäklar vad kritisk jag ska vara. Är det något jag inte använt på de senaste månaderna så går det till Myrorna. Basta ! Sedan får det bli en kaffe och så ska jag fixa naglarna. Äntligen ska kaffeskiten bort från händerna.

Lägger upp en dagens imorn. Någon som har tips på kamera förresten ?

Nuss och klem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0