Älskade Helena

Min allra bästaste lilla fina Helena flydde landet idag. Hon bestämde sig för att ta sitt pick och pack och dra från Karlstad. Och Helena har snackat om att sticka så länge nu att det inte var någon som riktigt trodde på det. Men nu sitter hon på ett flyg till Glasgow där hon ska spendera sin tid i minst sex månader framöver.

Helena och jag känner varann inte så väl, inte heller sen så lång tid tillbaka. under gymnasiet lärde jag känna henne och har väl hejat på henne under åren. Men förra sommaren fann vi varandra i en folktom sommarstad, festade en massa och hade riktigt kul. Och Helena blir aldrig sur för att jag inte hör av mig varje gång jag är hemma. Utan hon blir bara glad när man ringer och är alltid på en fika. Och det är alltid lika skönt att dela på en cigg över en kopp kaffe och bara snacka strunt.

Men nu har jag inte det längre. Fan, det här är jobbigare än jag trodde. Kommer sakna henne sjukt mkt. Jag ska hälsa på henne mkt snart, om inte kanske dra dit en längre period... Hmm.

Jag vet inte, jag vet verkligen inte.

Men min Nena, hon är fin hon.


Saknar dig redan lovely !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0