Dagens


Kavaj - H&M, rutig klänning med krage - Monki, svarta tights - H&M, svarta stövlat med spännen - Din Sko, armband - present av Helena + H&M. Till: svart sjal och svart axelremsväska - Indiska.



Idag har jag städat ur min garderob här hemma. Insåg att jag hade kläder som jag inte ens sett på två år och att jag faktiskt inte behöver ta upp en hel klädkammare i ett hem där jag inte ens bor. Sedan fikade jag med Josefin som jag jobbade med i Oslo och kvällen bjuder på tacos och bio med mor. Patrik 1,5 blir det och jag som inte klarar av svenska filmer... Jo Smala Sussie !

Har fått en fet skiva av min brors tjej, Jamtech foundation. House med feeling av reggae. Fet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0