Högskoleprov - avklarat

Mosig som ett tappat äpple som legat för länge är jag. Och lika tom i huvudet som en hög Paris Hilton. Orkar knappt släpa min ömma, sårade kropp in i duschen men jag måste ju faktiskt. För att ha klarat av en sådan här supertråkig dag måste man fira. Och det är precis vad jag ska göra. Jag och brudsen ska supa skallen av oss, den lilla som finns kvar, inte så många hjärnceller som har klarat sig efter dagens högansträning. Sen ska vi dansa oss lika svettiga som Kristofer på mitt jobb blir i lördagsruchen, sjöblöta alltså.

Drar på mig spetstightsen, grått AA-fodral och nitskorna. Piffar upp med knallrosa BH och löshåret. Sen är vi redo för vad jag kallar fest !

Kiss kiss hug hug !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0