Husfest

Fan har ju helt glömt bort att berätta. För ett par veckor sedan hade Rasmus på mitt jobb fest hemma hos sig. Han har precis fyllt 18 så han bjöd in alla sina vänner vilket innebar en massa 18-åriga killar och så vi från jobbet. Men det var kul och se hur norska ungdomar festar.

Snackade lite med en kille som verkade söt. Haha. Han sa att han iaf var 91a men det visade sig att han var 92a och gick första året på gymnasiet. Fan, kan man inte hamna i fängelse för sådant ? Fem år liksom, tur att jag höll mig på mattan jämfört med Kristoffer. Haha. No need to know more...


Rasmus i blått

Sedan drog jag och Jonas från mitt jobb på porrklubb och såg en tjej som var grym på att arbeta stången. Värd kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0