Monday, I just adore mondays

Fick en tidig start på dagen idag. Gick upp och pallrade mig iväg till banken för ett möte med min personliga bankman angående denna jävla finanskris. Har aldrig haft pengar i hela mitt liv och nu när jag ärvde efter farmor skulle jag vilja ha kvar dom. Kikade på översiktet i början på veckan och fick en chock. Men hon lugnade mig, fina Anna-Maria och sa till mig att hade jag hängt kvar så här länge så ska jag fortsätta med det.

Tog det som ett bra tecken och drog förbi nya T för att köpa en morgonkaffe. Cyklade hem i det fina höstvädret och har ägnat dagen åt att packa upp två gigantiska resväskor med saker från Oslo. Har insett att jag måste vara kritisk när det gäller kläder och skor, kan ju inte spara på allt så nu har jag minsann slängt. Tänker bara skänka bort till Myrorna, någon vill kanske köpa mina gamla avdankade partyklänningar.

Ska snart ner på stan på en fika med flickorna och sedan ska jag klippa mig. Ikväll blir det våfflor och film, mums !

Eargazm: Jamtech foundation - Pounds of dro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0