She just stole it !

Jag tror jag dör. För första gången i mitt liv har jag lust att gråta efter ett besök hos frisören. Min vanliga frisör Karin är gravid och skulle egentligen jobba några veckor till men var tvungen att gå hem och vila upp sig nu innan det är dags. Jag kände att jag var i stort behov av en LITEN trimning och sa att det var okej att ägaren tog mig. Jag menar, hur dålig kan någon som äger en frisörsalong vara ?

Nej men bra var hon inte. Hon klippte alldeles för mkt, slet och drog och var jävligt dryg och otrevlig. Jag som för första gången i hela mitt liv faktiskt hade fått hår en bit nedanför axlarna var jävligt nöjd med det och ville bara ta en liten toppning men nej. Dessutom börja hon kommentera om att det var som tuggummi. Har jag bett om din åsikt ?! Klipp det som jag vill, inget mer. Bitch !

Så gå ej till Kattis på Fröken Röd i Karlstad. Ta Karin men hon är ju tyvärr mammaledig nu ett tag.

Buhu. Ska gråta lite nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0