Back @ work

Ja alltid lika roligt att vara tillbaka. inte... Hade dessutom en väligt rolig bussresa, inte. Inser precis när bussen åker iväg att jag glömt min iPod hemma hos mamma. Inte kul. Därmed kunde jag varken lyssna på musik eller se på Heroes på datorn. Men jag släpade upp datorn ändå, tänkte att det inte satt någon så nära mig och dessutom sov ju typ alla. Satte på superlåg volym, knappt så jag själv hörde.

Men givetvis går det på en tråkig norrman som sätter sig bakom mig när vi är i Töcksfors och efter två minuter sa han till mig att jag skulle stänga av min "amerikanska groda" eftersom jag hade högtalaren på och det tyckte han inte om. Idiot. Efter det råkade jag få två sms på raken och då skrek han i mitt öra att jag visst gjorde allt för att föra väsen så att folk inte lunde sova. Men herregud, get a grip. Det kallas ha ett liv !

Fan, vad jag hatar sådana människor. Bara för att jag har folk som hör av sig och han är helt jävla friendless. Byt plats då och sätt dig längst fram. Dessutom satt han och andades helt sjuk högt. Som om inte det är störande då. Skaffa aldrig näsdroppar liksom.

Och lön har jag inte heller fått. BLÄ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0