Helgen

Pallade aldrig bjuda på en kvällens i lördags. Det blev för mörkt och min klänning var väldigt för mkt vit för att kunna upplevas med blixt. Eller ni hade snarare upplevt väldigt mkt mig på kortet. Nakenbilder är inte riktigt min grej.

Hade en himla trevlig kväll i lördags. Kanske lite för mkt alkohol men man får ha sådana kvällar ibland. Vi förade hemma hos Malin och snackade en massa dynga, precis som det ska vara. Hamnade på Nöjesfabriken som jag inte varit på sen i mars typ ? Drog dock ganska tidigt då jag kände mig lite för onykter för att vistas bland folk och spenderade istället natten hos en gammal vän. Himla fint det med.

Sitter just nu och ska försöka ta steget att slänga allt i min garderob i Sverige. Känner att jag ändå inte använder ngt här. Men det brister lite i hjärtat att göra sig av med den babyblå hooden från SVEA, trots att jag vet att jag inte kommer använda den. Jag är en ganska sentimental person som gillar att behålla saker på grund av minnen men har lärt mig att slänga iochmed de senaste flyttarna. Och ärligt, saker som jag inte ens använde innan jag flyttade för ett år sedan, kommer jag knappast att använda nu heller. Så bye bye !

PS. Sticker tillbaka till Oslo tidigt imorn, men ska försöka vara en flitig bloggare.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0