I would for you

Fint.

Har haft en trist vecka på jobbet. Tidiga dagar och igår vaknade jag helt enkelt på fel sida sängen som vi säger i Sverige och var grymt nere och sur. Bättre idag, torsdag ju vilket innebär att det snart är helg. På lördag blir det fest hos Jonas på mitt jobb som vanligt. Singstar och Rockband kommer rockas då Jonas är i särklass den största nörden jag träffat hela mitt liv. Men det vet han om haha. Så nöjd. Bagarna kommer också och det är alltid roligt. Är lite småosugen att gå faktiskt, kan tänka mig ett par glas vin och sen hem i sängen. Men det är Julias första helg i Oslo och hon vill verkligen ut. Ibland får man helt enkelt bara ställa upp för laget.

Ikväll blir det senaste Greek-avsnittet och en massa popcorn. Precis som det ska vara.

Vill bara säga att jag saknar min mamma. Det är när man är ifrån dom man älskar som man inser vad mkt de faktiskt betyder för en. Och gudarna ska veta att jag och mamma inte alltid har gillat varann. Jag var en typisk tonåring som levde på att tyrannisera och styra min familj då jag kan vara arg ganska länge. Jag är inte långsint men jag kan hålla ut ett bråk tills jag fått som jag velat. Usch, hemkst men sant. Är glad för att jag och min kära lilla mor hittade tillbaka till varann och nu måste jag säga att hon är en av mina bästa kompisar. Det är henne jag ringer om det är något och vi pratar i telefon varje dag. Lite av detta beror på inlägget, hon befinner sig i Skagen, Danmark över helgen och nu är det SMS som gäller. Vilket inte är samma sak. Alls.

Men mamilicious. I love you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0