Today I went to the circus

Har jobbat idag. Lyckades försova mig för första gången sen jag började på mitt jobb. Kom dock precis när jag egentligen skulle börja så det blev väl bara typ tio minuter men men. Har aldrig varit så snabb som imorse.

Efter jobbet fikade jag med Jessica, Julia och Anna. Jag och Jessica är lediga tillsammans imorn så vi ska ta en picnic i Frognerparken och mysa lite. Antagligen med ett glas vin också.

Sitter just nu på QBA med Anna och Ivan. Ska lägga mina sista slantar på nachos tänkte jag. Grymt goda här. Jag fattar inte varför jag alltid är så här fattig i slutet på månaden. Usch. Hatar det. Får se om jag pallar det... Har ju lite pengar sparat. Tar nog lite därifrån. Får bli så. Usch.

Åker nog hem till Karlstad nästa helg ändå. Är ju inte så ofta man får fyra dagar ledigt i sträck bara så där. Ska städa ur garderoben också så blir mamma glad.

Är superduper sjuk också, har världens jävla rethosta som aldrig slutar. Lägger upp en dagens imorn, kastade  bara på mig de kläder som låg närmast imorse så det är en ganska tråkig outfit just nu.

Men älskar er. Kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0