Cloudy wednesday

Ja lite gratt och trist idag i Glasgow. Himla kallt ocksa. Sitter pa en dator pa jobbet, bredvid sitter Helena. Vi ska ga till Lidle, kopa lite alkohol och sen ta en helkvall. Barry hanger med ocksa. Funderar pa drinkar vid mysiga Ashton Lane men hade onskat att vadret vore lite mer som helgens. Synd.

Och ja mami, det ar Julia, Anna och Senait som kommer 18 dagar for att gora Glasgow osakert.

Aterkommer med bilder och riktiga bokstaver typ imorn. Da blir jag aven blond igen. Finally. Bara for att jag bokade tid for slingor sa ar min utvaxt jag ser. Denna vantan !

Cheerio !

Kommentarer
Postat av: mami

Stina! Du dricker för mycket eller iaf för ofta!!!



Puss o kram M

2009-04-16 @ 08:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0