Daily


Skarf - H&M, vit tee - Gina Tricot, svart lång kofta - Zara, svart långt linne/klänning - Monki, svarta tights - Topshop, skor - Converse.



Känner mig riktigt duktig. Ställde klockan imorse och gick upp för att tvätta håret, tycker jag alltid är ett litet projekt. Så här sitter jag, tjugo över tolv, färdigklädd och klar och jag börjar inte jobba förrän kvart i fyra. Sådan känns fint. Därför ska jag knalla iväg till Starbucks och sätta mig med min bok och läsa lite. Vet att jag sviker jobbet, men jag kan ju faktiskt inte hänga där jämt. Lite liv måste jag ha. Dessutom ska jag försöka få tag på häftmassa, tog med massa gamla foton från Karlstad så de ska upp på väggen. Blir fint.

Ha en fin dag ni där ute.

Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0