Fina helg

Har varit dåligt med update men jag har varit både upptagen och internetlös. Var ledig i torsdags, hade massa planer men kom bara iväg till landlorden för att betala hyran. Var lite bakis och så tog jag två värktabletter mot mensvärk precis innan jag gick. Har nog pajat njurarna totalt för fick jordens smärta, svartnade för ögonen och om det hade gått hade jag gått av på mitten.

Så jag låg ganska död hemma ett tag. Gick upp och hängde med Layla. Såg på film och åt pizza från Dominos. Mums ! Jobbade både fredag och lördag så fredagkväll spenderades med nya flatmaten Andrea. Såg på en tysk film, faktiskt jag som valde, The Wave. Mycket bra och intressant. Så klarar du av att de talar tyska så är den verkligen sevärd.

Lördagen på jobbet var helt död. Inte en människa. Men det är ganska skönt ibland. Var utvilad till kvällens äventyr iallafall. Barry och hans engelska vän Ross som hälsar på under helgen kom över så förade vi lite och drog sedan till ABC. Har aldrig varit där förut men hört sjukt mycket om det och det var bra, grymt stort.

Idag tog vi Barrys bil tillsammans med Ross och Andrea till en pytteliten by, Luss, och kollade på Loch Lomond, vilket är en stor sjö/fjord. Solen sken, fin utsikt och livet vara bara för härligt.

Just nu sitter jag på jobbet eftersom vårat internet inte funkar och har precis gjort min anmälan till uni. Spännande. Eller inte. Himla lång väntan nu va.

Nej nu ska jag hem, krypa ner under täcket tillsammans med rostade mackor med white chocolate spread på och se på the L word. My new addiction, lesbian women.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0