Ge dig nu

Jag har legat vaken i sängen med datorn på magen precis så länge att värken i korsryggen blev outhärdlig. Mamma brukar säga att det beror på att jag ligger i sänngen för mycket. Men jag menar, inte ens 12 timmar, det är ju inte så farligt.

Imorse vaknade jag vid halv åtta. Utan att titta på klockan suckade jag och tänkte vad jobbigt att jag vaknade så sent. Trodde att klockan var 13.48. Somnade dock om när jag konstaterat att så inte var fallet. Sista tanken var, vad ljust det verkar vara ute. Vaknade igen vid 10. 16. Var nu övertygad om att klockan var 12.32. Ganska exakt sådär. Har legat med datorn på magen sen dess.

Nu måste jag duscha. Kan inte bestämma mig om jag ska orka tvätta håret eller inte. Köpte ju nytt torrschampoo igår så jag skulle kunna strunta i det. Men det luktar precis sådär lagom mycket matos att om jag ska gå ut ikväll verkligen borde göra något åt det. Nej, det tåls att se. Den som lever får se.

Snart får jag en ny flatmate dessutom, en dansk tjej vid namn Andrea. Spännande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0