Jävla grannar

Kul att grannarna hade satte igång tvättmaskinen inatt. Och torktumlade allt. Lät som någon satt i min säng och borrade i väggen. Övervägde att gå upp vid halv fyratiden och klaga. Men jag låg kvar. Varför ? Vet inte. Kunde ju inte riktigt vara säker vilken granne. Men nu överväger jag en arg lapp i trapphuset. Vad tror ni ? Dom hade igång den nu morgonen också. Jag förstår inte hur de kan sova i lägenheten om jag i lägenheten under ligger uppe av ljudet ? Konstiga människor. Nu ska jag diska.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Oh fan vad nice då, kan inte du bränna ut avsnitten till mig nästa gång vi ses? Är en smula beroende ;S När ses vi? :D

2009-04-08 @ 16:36:10
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/
Postat av: mami

Och vi stördes av annat igårkväll. SM-guld stavas det och folk var som galna. Det tutades och skreks fram till midnatt. Då är det inte kul att bo på Brogatan... Och nu i eftermiddag är det stort firande på Stora torget. Fast då åker Steffe och jag ut till Kilene och går en mil.. PUSS i PÅSK

2009-04-09 @ 11:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0