Norwegian soon Glaswegian

Har spenderat fina dagar hemma. Högskoleprovet gick käpprätt åt helvete, fin utgång i lördags som iofs inte slutade så kul. Ska skriva ett helt inlägg om det, vi tar det då. Men annars har jag mest myst. Skulle grillat i söndags men projektet blev för stort så vi stekte på korven i mitt kök och satt sen i solen på bakgården och mös. Gick på Jesus Christ Superstar med familjen på söndagkväll, myste med mamma i soffan. Hon väckte mig sedan halv fem måndag morgon med en puss hejdå så for hon till Bryssel.

Jag och Malin tänkte ju styra upp brädåkning i måndags men denna vecka bestämde sig alla skidoret innan Branäs att stänga på veckodagar så vi tog en roadtrip till Arvika istället. Igår blev det att handla med mormor och morfar, sen häng med Emma, sen brorsan och sist bio med Malin, Moll, Louise, Limpan, Kim och Silvfer. Fint. Män som hatar kvinnor. Blev dock besviken, kan bero på sjukt höga förväntningar och min svårhet för svensk film.

Nu är jag i Oslo och har fikat tre ggr idag. Träffat både Rasmus och Jessica från gamla jobbet. Fina människor. Julia, Anna, Malin och Senait har jag träffat också. Mycket mys. Nu blir det första finalmatchen mellan FBK-HV71 på Harrys Karl Johan. Klart vi hoppas på vinst för hemmalaget.

Ses gör vi back in Glasgow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0