Rainy monday

Ledig dag och Helena och jag skulle vara kulturella. Gick till ett litet soldatmuseum fem minuter från flaten. Gick runt ett tag, var för trötta för att läsa något och det hela kändes lite meningslöst. Men tanken som räknas. Hamnade på Helenas jobb efter att ha fönstershoppat ett tag.

Visade sig att Helena inte behövde jobba så det slutade med ett par öl och fyra cocktails. Drog dit min flatmate Megan och Helenas flatmate Sue så hade vi en soft eftermiddag. Stannade på Driftwood för ytterligare en öl påväg hem och bakade sedan egen pizza. Kvällen slutade med utgång på Viper, sjukt bra kväll. Tog en himla massa bilder. Ska styra upp dem snart. Så fort jag orkar.

Fick en trevlig överraskning när jag gick upp för att gå till jobbet imorse vid nio. Ett mess från manager som hade kollat fel på schemat igår när han skickade dagens pass till mig så jag börjar inte förrän om en timme typ. Fick en fin morgon i sängen med lite bok och Sex and the city.

Vissa dagar är himla bra.


Helena och Megan på Social

Jag med cocktailen och weird pose.


Kommentarer
Postat av: mami

Stina - nu dricker du igen!!!! PUSSSSS

2009-04-30 @ 11:59:15
Postat av: annapanna

snart kommer vi sdnart kommer vi!!!!!!!!!!! hihi ska bli så kul! glad valborg føresten min lilla sparv! puhuuhussss

2009-04-30 @ 17:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0