Something

Sitter och lyssnar på en mycket gammal låt, Lasgo - Something. Drömmer mig tillbaka till kanske den bästa sommaren i mitt liv. Innan bekymmer och problem blev vardag och det enda man brydde sig om var varma dagar med bad och glass, ljumna kvällar med folköl och tjuvbad i andras pooler. När allt man ville vara att pussa på söta pojkar och cykla runt i värmen. Kan nästan känna gräset mellan tårna. Men inser nu att det förmodligen är min dammiga matta.

Just för att det här är "våran" låt så blir jag varm om hjärtat och känner mig lite ensam i min mycket kalla och tomma lägenhet. Så jag ska mysa mig ner under täcket, krama kudden och tänka på något fint. Så sovet jag gott sen.

För er som inte hört, eller också vill komma ihåg, här är videon. 0:48 in i den, när tjejen vänder huvudet ner åt sidan är hon grymt lik en fin gammal vän till mig, Emmelie, back in the days. Mjau !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0