Sommar part 2

O ja. Det verkar som sommaren i Karlstad kan bli fin. Mycket fin. Mamma ringde men en mycket god nyhet. Jag kommer fa vakta och vattna blommorna at en arbetskamrat till henne. Som "betalning" far jag bo i lagenheten, som rakar vara en tvaa i Gamla badhuset. Kunde inte varit battre. Nastan sa jag vill boka en tidigare biljett hem bara for att fa hanga i en lagenhet for mig sjalv. Som dessutom bara ar typ 200 m fran Emma. Super !

Ah, jag langtar. Jag vill sitta pa balkongen och ata frukost. Yoghurt, en kopp te, lite apelsinjuice och en mumsig macka. Avnjuta kvallssolen med ett kallt glas vitt och gott sallskap. Jag drommer. Jag drommer varje dag.

And Fabien, I'm just fine, how are you and how are France ?

Kommentarer
Postat av: mami

Fabien? Qui est? Mama

2009-04-23 @ 16:10:10
Postat av: Sandraaaa

ey stun det later ju hur bra som hellst, om jag nu far min lagenhet pa hantverkargatan kan man ju krypa mellan ;)

2009-04-23 @ 17:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0