Turn round round round

Klockan visar 1:45 här i Glasgow och jag är inte trött någonstans. Kanske beror på sockerchock efter den stora banana hot chocolate jag tryckte i mig påväg från jobbet. Eller att jag sovit typ tolv timmar varje natt sen jag kom tillbaka. Hälsade nya flatmaten Andrea välkommen. Paul har noll koll som sa att hon var en 19årig danska. I själva fallet är hon 23, snart 24, från Tyskland. Men hon verkar gullig. Inte så bra på engelska men det kommer sig nog.

Har annars spenderat typ senaste timmen med att sätta upp en himlans massa foton på väggen. Drog med mig en bunt från Sverige för att kunna se era vackra nunnor när jag vaknar. Typ alla är från 05/06 dock men det är ganska roligt det med. Så här ser min rum numera ut:


Vadå, gillar jag zebra ? What tipped you off ?






Till och med ganska välstädat för en gångs skull. Minus skräppåsarna och ölpåsen. Men ingen är väl perfekt eller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0