Vänner

Är en himla bra sak. Det gör så mycket att ha någon/några som vet alltid finns där.

Helena - som har kommit mig sjukt nära. Och är absolut bäst på att peppa en och få en på bättre humör.
Julia -  the bigger the better. Som jag vet alltid finns där och förstår och lyssnar. Finns ingen bättre att prata med.
Emma och Louise - som är kvar hemma i Karlstad och lever livet. Kanske inte pratar så ofta som man vill när det är så dyrt att ringa over seas men som skickar ett fint meddelande eller ringer en fredagkväll när de lagar mat.
Anna - som betyder sjukt mycket för mig. Absolut den sjukaste men roligaste personen jag känner. Och det värker i hjärtat när manb får sms där det står: snart sitter jag där med en öl i ena handen och dig i den andra :)

Och alla ni andra, Senait, Jessica, Malin, Anna, Carolina, Malin, Sandra. Om jag glömt någon skyller jag på bortsupna hjärnceller. Men alla ni, att ni finns där betyder sjukt mycket för mig. Verkligen. Mitt liv hade inte varit helt utan er.

Love you guys ! För att inte glömma familjen, älskar er med.

Kommentarer
Postat av: anna panna

åååh kärlek! :)

2009-04-19 @ 18:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0