Ny stad och en himla massa annat.

Ja, flyttlasset till Göteborg begav sig förra fredagen och energin har gått åt till att styra upp nya lyan och lära känna min nya hemstad. Trivs än så länge som fisken i vattnet och har hunnit med att bränna för mycket pengar, shoppat och varit ute.

Igår hade jag första nollningen med nya klassen. Tyvärr hade informationen gått ut dåligt så vi var väl kanske 15 av alla 80 som dök upp. Men lite brännboll, grillat och öl hann vi med. Snackade med en del, känner mig himla gammal. Inte många killar men en del värmlänningar och en Karlstadtjej än så länge. Imorgon börjar det på riktigt och då kan jag återkomma med lite analys över klassen.

Kör på svart imorn. Tror jag. Får se om jag hinner lägga upp en schysst bild innan jag drar. Men ni kan förvänta er lite mer updates i framtiden. Nu är jag bloggsugen iallafall.

Wish me luck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0