Ren och fin, snart

Tråkigt skönt med en ren lägenhet och mycket varm dusch. Vi gav upp lerbadet till camping efter två nätter. Hela grejen med att bo på camping försvann när man var tvungen att sitta i ett stängt tält för att regnet öste ner. Så Malins underbara kusin Karin tog emot oss och vi, i alla fall jag, nästan grät av lycka över att komma in i en ren, fin lägenhet och få duscha länge och varmt.

Nu är vi tillbaka i Karlstaden och jag känner mig lite sliten, trots detta har jag en del saker jag måste fixa med så jag får vänta med vilandet till senare. Något som är mindre kul är att min laptop har gett upp, dragit sista sucken. Som det verkar nu. Men jag hoppas på att Stefan kan rädda vad som finns på den iallafall. Är en del saker där som jag inte vill bli av med. Och allt jag har i huvudet är avsnittet My motherboard, My self (S04E08) av Sex and the city när Carries dator kraschar och hon förlorar allt för att hon inte gjort någon back up. Man tycker jag borde lärt mig när jag såg avsnittet, om inte första gången så i alla fall den 17e. Men nej, det enda som finns som någon slags back up är bloggen och FB.

Tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0