Dags att tvätta håret kanske ?


Ja, såhär ser trasslet ut efter en dag med knut och några dagar sedan tvätt.

Inatt stack Frida som jag delat säng med de senaste veckorna. Hon ska glassa runt i Peru och Colombia under några månader. Så för att säga hej då bakade jag scones och försökte dämpa hennes resångest. Hade ju intervju med Dem Collective idag, så det fick bli en hårtvätt igår kväll. Löste upp knuten och Frida dog. Mitt hår stog rakt upp i ett himla trassel. Balsam, ja tack.

Höll dessutom på at färga det lila sen. Hade nog i silvertoningen lite länge. Jag tycker inte det ser blått ut, det tyckte Frida. Iallafall att det skiftade. Jag tror dock fortfarande att jag håller på att bli flintis. Tur att jag har klipptid i mellandagarna. Sophie, rädda mitt hår !

Jag kommer dö om hon tar mer än 2 mm.

Kommentarer
Postat av: ost

stina din lilla fjortis, JAG ÄLSKAR DIG!

2009-12-10 @ 19:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0