Höjden av jävlighet

Vaknade igår morse. Bakfull som aldrig förr. Visste att om jag inte såg till att bunkra upp med diverse godsaker skulle jag aldrig överleva dagen. Fick med mig Rebecca och vi släpade oss till ICA. Köpte färska frallor, skorpor, glass och cola. Kommer hem och ska göra iordning en frukost så jag kan återgå till att ligga död i soffan.

Skär upp frallorna, lägger locken åt sidan. Sparar det bästa till sist. Men i min framfart att bre underdelen av frallorna lyckas jag knuffa ner locken. BÅDA två. I diskhon, där en gammal gröttallrik full med vatten står. Jag stirrar ner på förödelsen, får tillbaka förmågan att tänka och försöker fiska upp det båda locken. Gick inte att rädda.

Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Gjorde inget, bredde klart och la mig i soffan. Där låg jag, i samma ställning. Tills sent, sent, sent.

Nu, grupparbete. Ciao bella !

Kommentarer
Postat av: Linn

hahah misär!!!

2009-12-14 @ 12:56:43
Postat av: Helena

hahahahha fyfan vad typiskt!!!!!

2009-12-14 @ 13:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0