Över ett år sedan


Julskyltning, House of Fraser - Glasgow december 2008

Det börjar väl bli dags för något sorts bokslut av året 2009 snart. Men jag får nog fila på det ett tag. Insåg för en liten stund sen att det är ett år sedan jag stack till Glasgow. Galet. Åkte dit ett par veckor innan jul för att reka och lära känna. Vad galet snabbt det här året har gått. Vet inte hur jag ska känna. Nu sitter jag i Göteborg, i det andra boendet sen jag flyttade för ett par månader sen. I februari bär det av igen och rundas av med en, förhoppningsvis, sista flytt i juni. Klämmer in en resa till Glasgow, och en till NY någonstans. Som sagt, bokslut och saga om framtiden kommer. När jag tagit mig samman.

All and all, it's been a good year.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0