Back on track

Nej, har inte gett upp än. Men när man delat ut typ 50 CV:n och inte ens får jobbet som barback på en håla till bar. Då sjunkar hoppat lite grann. Men jag hade en intervju i tisdags som gick bra, riktigt bra. Tyvärr hade dom ingen heltidstjänst men killen skulle försöka övertala de andra cheferna, för han ville ha mig som heltid. Så vi hoppas. Det lät på honom som jag fått det, men jag vill inte hurra innan jag har ett papper och telefonsamtal som säger att ja, du fick det.

Internet har legat nere ett par dagar, därför kass update. Men nu funkar det igen. Har tokont i halsen idag som är kanontjock och ska nog ta det lugnt. Var ute i söndags, tisdag och igår. Kan bero på det. Men har haft grymma kvällar så det var det värt. Nu ska jag äta lasagne, vitlöksbröd och mumsa framför Sons of Anarchy. Sen ska jag gå ner på stan, köpa flumedicin, c-vitamin och kaffe. Plugga lite högskoleprov.

Vad händer hemma ?

Kommentarer
Postat av: mami

Säger bara en sak gumman - vilka kompisar du har!!! Tänk att få så´n stöttning som du fått av Anna, Linn och anonym. PUSS ock krya på dig!

2009-02-19 @ 15:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0