Bara-min-kväll

Har softat för mig själv ikväll. Kollat lite på film, gjorde en supergod macka av rostad grov bagel, philadelphia, röd pesto, rödlök, salami, fetaost och soltorkade tomater. Mums. Skulle tagit ett kort men den var så god så den blev uppäten innan det. Kanske gör mig en till frukost så får ni se då.

Annars har jag precis kommit ut från en lång, varm dusch och nu sitter jag med håret fullt med hårinpackning, Tigi Bed Dumbe Blonde, som luktar tuggummi. Så härligt att bara ta sig en sådan här kväll då och då. Speciellt innan en viktig dag. Blir lite lugnare då.

Nu ska jag se på första avsnittet av Dollhouse. Gillart.

Kommentarer
Postat av: annabanana

heej! är du på din första dag på jobbet nu? spännande!

2009-02-21 @ 10:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0