Friday + saturday in pics

 
Fredag: grå kofta - Primark, vit tee - Gina, skärp - Lindex, lacktights - Gina, armband - vintage lånat H&M, boots - Roots, halsband - Miss Selfridge
Lördagkväll: linne - Topshop, kjol - Topshop, skärp - Lindex, strumpbyxor - Primark, ballerina - Primark, armband - vintage lånat H&M

Fick en fixidé i fredags att min utväxt syntes från månen och var givetvis tvungen att styra upp det så snabbt jag bara kunde. Fick hugg på första frisörsalongen och jag är supernöjd med resultatet. Himla dyrt, men satt i 2 ½ timma och då klippte jag mig inte ens. Superbra service. Här ser ni the results:

FÖRE:                          EFTER:
 

Det här är vi på stan igår. Fina bilder. Mkt.






Nej nu ska vi gå på marknad. Vi hoppas på att den är öppen idag. Hihi. Sen blir det utgång. Men jag ska ta det mycket lugnt, ingen kanonfylla här inte. Mitt nya liv börjar imorn nämligen. Upp tidigt, promenad och plugg varje dag. Om jag nu inte har ett jobb får jag väl lika gärna ta vara på vardagen istället. Men mer framtid sen, nu marknad.

Peace !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh, vad söt du är!!!! PUSS och längtar

2009-02-15 @ 20:42:14
Postat av: Anonym

Fina bilder och frissan blev jätte bra. Skönt med en uppfriskning, vardagslyx :)

Så mammsen är påväg upp snart, va kul. Har du planerat någonting ni ska göra? Vad finns de på de där marknaderna som ni går på, är de olika saker eller brukar de vara inriktade på någontng speciellt, second hand? Ha en gooo kväll stina! lycka till med pluggandet! Puss <3 mg

2009-02-15 @ 20:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0