Böcker och Stones

Ja, för tillfället sitter jag i min säng under en filt med en bok i knät och med Rolling Stones i bakgrunden. Precis som det ska vara. Ute är himlen klarblå. Har inte riktigt upplevt allt detta regn som UK är känt för. Har iofs fått vanan att alltid ta med mig paraply, mest för att det kan börja regna när som helst. Var nere på stan för ett par veckor sedan och när jag gick dit var det sol, kom ut från Buchanan Galleries och oops. Spöregn. Så nu får paraflaxet alltid följa med.

Men idag är det så blått så blått och jag ska ta en promenad. Vid fyra ungefär. Söka lite jobb också. Subway. Blä. Men vill ha ngt att göra, iaf ett par dagar i veckan. Så det täcker hyran iallafall. Hoppas på något annat dock men har än så länge inte hört något. Och bara lite surt känns det att Helena delade ut två CV:s och fick provjobb på den ena. Hmpf. Men jag är glad för hennes skulle och försöker se det positivt.

Smell ya later.

Eargazm: the Rolling Stones - Street fighting man


Merchant city häromkvällen. Ett tak av stjärnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0