Daily


Kofta - Primark herr, tee med tryck - T-post.se, jeans - Cheap Monday, ankelboots - Roots ( med cowboyspännena), hårbarnd med pajletter - Primark


Nu snöar det lite lätt utanför mitt fönster. Jag och Helena ska ta en promenad bort till marknaden och se om vi hittar en hylla, byrå eller nått till henne. Man kan alltid hoppas. Ser även en grön fin Almera på gatan, åh AXL rest in peace ! Nu måste jag borsta tanden, lovikavantar till max !

Eargazm: The Solution - You never liked me somehow

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej :D

Det löser sig som småningom !

Gick aldrig in på ankan, va ju på personal fest innan, och sedan upp och jobba tidigt, så jag gick hem. Men Carro och dom gick , såg nog lite fräshare ut tror jag..

Tänkte komma till dig i april ngn gång, du kan väl kolla upp när du skulle till london :D

Kramis

2009-02-08 @ 20:15:14
URL: http://www.malinlundin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kom en sak gumsabumsa. Det är den här veckan som jag är på ledarskapskurs och inte får ha på mobilen...... Dock har jag kollat och på kvällarna är det OK. Fast å andra sidan vet jag sedan gammalt att uppe i Dömle är det urkass täckning!! Men jag försöker och de har säker internet så vi åtminstone kan ha kontakt via mail och blogg. Kommer hem på fredag vid 16-tiden. Godnattpussar!!!!

2009-02-08 @ 22:08:55
Postat av: mami

Har betalat in extyra olycksfallsförsäkring eftersom du varit borta mer än 45 dagar snart.... It´s on me....PUSS

2009-02-09 @ 08:43:19
Postat av: Carolina

Kön till ankan, 500:-

2009-02-10 @ 00:20:58
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0