Drinks

Har precis kommit hem från en utekväll. Följde med mina flatmates Megan och Eilidh och deras kompisar Mac och Tony på cocktails. Gick till det supermysiga Ashton Lane och till ett ställe som heter Nude. Första stället jag varit på i Glasgow som faktiskt serverade riktiga cocktails. Ville prova mig igenom lite men började med ett säkert kort, White Russian, som dom för övrigt strödde karamelliserad choklad över. Massa flammor och grejjor. Sen tog jag en Bahama mama, Cuba Libre, Sharkbite, appeltini och en woo woo. Och det blev fler appeltinis, extra pris ju.

Avslutade kvällen med mat. Orkade inte riktigt med att klubba så vi gick till Steak and Cherry. Grymt ställe som har öppet typ hela natten och du kan få allt när som helst. All day breakfast, pizza, burgers, pie and pancakes. All at ones. Awesome. Känner mig lite tråkigt mätt och såg just en liten mus inne i Megans rum. Råkade säga det till henne så nu är hon helt freaked out och vågar inte sova där. Den sprang ju ut...

Men men, nu blir det till att sova. Ska borsta tanden och tvätta bort sminket först. Men sen. Sängen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0