EGO GIRL

Har varit lite krasslig idag med ont i halsen och typ tjocka halsmandlar så har mest tagit det lugnt. Var dock svårt att motstå att gå ut när Vicki och Barry kom hem för några glas vin. Jag drack ett men kände att jag verkligen inte borde dricka mer nu om jag vill vara frisk till lördag och nya jobbet. Tänkte mig en tidig kväll men nu är kl 00:05 lokal tid och jag borde verkligen sova. Så nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tanden och krypa ner under mitt varma, sköna duntäcke med tofflorna på. Ett avsnitt Sons of Anarchy klämmer jag nog innan sängen.

Imorn ska jag promenera lite på stan, behöver en svart t-shirt som jag kan jobba i. Har inte ens en vanlig svart tee så det behövs ändå. Känns mer ok att shoppa nu dessutom när jag har ett jobb. Ska nog försöka vara lite kulturell imorn och fota lite Glasgow åt er. Hope you like it as much as I do !

Me before bed - ego girl. Se så långt hår jag fått !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0